داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

سایه اولسان روی پرسپولیس

  • کد خبر: ۵۲۳۷۳
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
سایه اولسان روی پرسپولیس
بخت بالای تیم کره‌ای در بازی نیمه‌نهایی شرق لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا نگاه‌ها به این تیم باشد. اولسان شاید رقیب پرسپولیس در فینال باشد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تک‌بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، فردا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران بین ۲ تیم اولسان کره‌جنوبی و وینسل‌کوبه ژاپن برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که تعیین‌کننده حریف پرسپولیس در فینال است و در‌این‌میان شانس تیم کره‌ای بیشتر از تیم ژاپنی ارزیابی می‌شود.
 
کوبه اگرچه اینیستای بزرگ را در ترکیب خود دارد، اما مصدومیت او احتمالا باعث می‌شود در بازی مهم فردا نباشد و این، کار تیم ژاپنی را به‌شدت سخت می‌کند؛ تیمی که بر محور اینیستا قرار دارد و در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی هم بسیار خوش‌شانس بود که توانست در ضربات پنالتی از سد تیم سامسونگ کره‌جنوبی عبور کند و حریف اولسان، دیگر‌تیم کره‌ای بازی‌ها شود.

ستاره‌های اولسان آماده قهرمانی

اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی به لطف درخشش مهاجمان خارجی خود آماده فتح لیگ قهرمانان است. این تیم در فینال زودهنگام منطقه شرق آسیا، در‌برابر بیجینگ گوان صف‌آرایی کرد و به لطف درخشش «جونیور نگرائو»‌ی برزیلی از سد بیجینگ گذشت. این مهاجم کهنه‌کار و سی‌وسه‌ساله که تا پیش‌از‌این‌دیدار نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، در مهم‌ترین بازی اولسان در لیگ قهرمانان به‌موقع درخشید و تیمش را راهی مرحله نیمه‌نهایی کرد. جونیور طی ۲۷ بازی در کی‌لیگ کره‌جنوبی موفق شده بود ۲۶ بار برای اولسان گل‌زنی کند؛ اما گل‌های پرتعداد او برای قهرمانی این تیم در لیگ کره‌جنوبی کافی نبود و لغزش دیرهنگام اولسانی‌ها باعث شد چونبوک‌موتورز به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
 
آن‌ها در فینال جام حذفی نیز قافیه را به چونبوک باختند و با ۲ نایب‌قهرمانی راهی قطر شدند. کره‌ای‌ها غیر از این بازیکن سر‌حال، بیورن یانسن مهاجم نروژی و یون‌بیت‌گرام را نیز در ترکیب خود دارند. یانسن ۴ گل و یک پاس گل و گرام ۴ گل و ۳ پاس گل در این رقابت‌ها به ثبت رسانده‌اند که آمار فوق‌العاده‌ای به‌شمار می‌رود؛ هر‌چند فوتبال هرگز قابل پیش‌بینی نبوده، ولی به نظر می‌رسد مدافعان پرسپولیس باید خود را آماده رقابت با اولسان کره‌جنوبی کنند.

کوبه بدون اینیستا

وینسل‌کوبه در‌حالی فردا به‌مصاف اولسان خواهد رفت که به احتمال بسیار زیاد اینیستا را در ترکیب خود نخواهد داشت. آندرس اینیستا، ستاره سال‌های نه‌چندان‌دور بارسلونا، که در دیدار مقابل شانگ‌های SIPG مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، نتوانست به بهبودی کامل برسد و بازی مقابل سامسونگ را از روی نیمکت تیمش دنبال کرد. کوبه در این بازی خوش‌شانس بود که حریفشان از دقیقه‌۳۸ ده‌نفره شد، و‌گرنه شاید بازی هرگز به ضربات پنالتی نمی‌کشید. در دقیقه‌۱۱۳ بود که آتسوهیتو میورا، دستور به ورود اینیستا به درون زمین را داد. فوق‌ستاره فوتبال اسپانیا در ۷ دقیقه پایانی به میدان آمد و مشخص بود او تنها برای زدن ضربات پنالتی مأموریت پیدا کرده است.
 
اعتماد تیمی ویسل‌کوبه به رهبری اینیستا به حدی بالا بود که آن‌ها پنالتی اول تیمشان را نیز به او سپردند؛ بازیکنی که با‌وجود مصدومیت به زمین مسابقه پای گذاشت تا مأموریت تیم ژاپنی را کامل کند. او به‌زیبایی پنالتی خودش را وارد دروازه کرد تا این ماراتن جذاب با از‌دست‌دادن پنالتی هفتم سامسونگ توسط جانگ، به سود ویسل‌کوبه به پایان برسد؛ اما لنگان لنگان راه‌رفتن او بعد از زدن پنالتی نشان داد تقریبا هیچ شانسی برای حضور در بازی برابر اولسان کره‌جنوبی ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->